gentofteforeninger.dk - Forsiden

Tlf 39 98 00 00. Børn, Unge og Fritid. Telefon 39 98 50 11. Velkommen til Gentofte Kommunes ForeningsWeb. Hvem - kan være med. Denne service er stillet til rådighed af Gentofte Kommune til alle foreninger med adresse i, eller tilknytning til kommunen. Hvad - tilbydes foreningerne. ForeningsWeb giver den enkelte forening mulighed for at præsentere sig selv på Internettet, via Gentofte Kommunes hjemmeside.

OVERVIEW

This website gentofteforeninger.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have researched five pages inside the website gentofteforeninger.dk and found one website linking to gentofteforeninger.dk.

GENTOFTEFORENINGER.DK RANKINGS

This website gentofteforeninger.dk has seen fluctuating levels of traffic through the year.
Traffic for gentofteforeninger.dk

Traffic ranking (by month) for gentofteforeninger.dk

Traffic ranking by day of the week for gentofteforeninger.dk

WHAT DOES GENTOFTEFORENINGER.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gentofteforeninger.dk Mobile Screenshot of gentofteforeninger.dk Tablet Screenshot of gentofteforeninger.dk

GENTOFTEFORENINGER.DK HOST

I identified that a single root page on gentofteforeninger.dk took eight hundred and seventy-two milliseconds to come up. I could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider gentofteforeninger.dk not secure.
94.231.109.47

I diagnosed that this domain is using the Apache os.

gentofteforeninger.dk - Forsiden

DESCRIPTION

CONTENT

This website gentofteforeninger.dk states the following, "Børn, Unge og Fritid." Our analyzers viewed that the webpage also stated " Telefon 39 98 50 11." The Website also said " Velkommen til Gentofte Kommunes ForeningsWeb. Hvem - kan være med. Denne service er stillet til rådighed af Gentofte Kommune til alle foreninger med adresse i, eller tilknytning til kommunen. ForeningsWeb giver den enkelte forening mulighed for at præsentere sig selv på Internettet, via Gentofte Kommunes hjemmeside."

SUBSEQUENT WEB SITES

Gentofte Hospital

Få hjælp til at klage. Mere om vejledning og rettigheder. Mere om undersøgelse og behandling. Mere om job og uddannelse. Forskningscentre, forskning i afdelinger og netværk. Hurtigere adgang til prøvesvar og journalnotater. Nu kan du se prøvesvar og journalnotater, så snart de er godkendte og ligger klar. Du finder dine sundhedsdata på sundhed. Få svar på ofte stillede spørgsmål - opdateres løbende.

Hotel in North Zealand - Beautiful surroundings close to Copenhagen!

A tranquil and historic hotel in the scenic surroundings of Gentofte. Hotel in Gentofte Book hotel deals now! Michelin star to Restaurant Jordnær. Price per person in a shared double room. And get a discount! Price per person in a shared double room. A Michelin star for Restaurant Jordnær at Gentofte Hotel. Newly opened Restaurant Jordnær at Gentofte Hotel awarded a Michelin star for high culinary level.

Hotel i Nordsjælland - Bo smukt og fredeligt tæt ved København!

Fredfyldt og historisk hotel i naturskønne omgivelser i Gentofte. Vi er en del af. Hotel i Gentofte book hoteltilbud. Michelin stjerne til Restaurant Jordnær. Michelin-stjerne til Restaurant Jordnær på Gentofte Hotel. Nyåbnede Restaurant Jordnær på Gentofte Hotel hyldes med Michelin-stjerne for højt gastronomisk.

Gentofte Kino - PROGRAM

Denne indstilling virker ikke korrekt. Desværre understøtter din browser ikke inline frames.

Gentofte Kirke

Åben kirke - tænd et lys. Åben kirke - tænd et lys. Vejkirke - åben kirke 9 - 17. Opstanden er den herre krist. Efter gudstjenesten er der fællesspisning i sognegården.